woensdag 26 februari 2014

Wat denken andere mensen als ze naar jou leven kijken?


Ik ben altijd opzoek naar blogs, filmpjes, preken voor vrouwen.
Vrouwen die een verschil willen maken in de samenleving
Vrouwen die tegen de stroom in willen gaan.
Vrouwen die willen leven zoals God wil, dat vrouwen leven.
Vrouwen die opzoek zijn, die op avontuur zijn naar een dichte relatie met God
Vrouwen die op de plek waar ze nu zijn, andere mensen willen helpen
Vrouwen die willen leren een Spreuken 31 vrouw te worden.

Ik wil zo'n vrouw zijn!
Een vrouw die in de Bijbel omschreven wordt.
Ik hoop samen met jullie dat avontuur aan te gaan.
Om onze bestemming te vinden in God.
Om naar onze roeping te luisteren en op te staan en tegen de stroom in te gaan.
Gaan jullie met mij mee?
Wat denken andere mensen als ze naar jou leven kijken?
De manier waarop jij met je man om gaat,
De manier waarop jij met je kinderen om gaat,
de manier waarop jij met alle daagse dingen om gaat,
Is het anders?
Is het anders dan bij de mensen in de wereld?
Ziet iemand een verschil bij jou en een wereldse (huis)vrouw / moeder?
Deze foto is van Lisa Chan.

Samen met mijn man luisteren we naar preken van Francis Chan.
Zij hebben ook samen preken waarin ze hun beschrijving geven over een
'God centraal huwelijk'
Erg aan te raden om te zien!

Maar ik ben gelijk opzoek gegaan, of zij misschien zelf ook filmpjes heeft.
En ik raad jullie enorm aan om naar haar site (van de op dit moment 3 filmpjes) te gaan:
http://truebeautyfilms.com/
En haar filmpjes te downloaden of te kopen.
Wauw, wat een bemoediging en enorm leerzaam!
Ik heb ze gedownload en probeer ze zo vaak mogelijk te bekijken.
Precies kan ik het niet uitleggen, maar het geeft me steeds een boost, om echt dicht naar God toe te gaan.

Laten wij een verschil uit maken in de wereld en anders zijn dan andere vrouwen
Spreuken 31:29 
Er zijn veel sterke vrouwen,
maar jij overtreft ze allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten